leonidio24.gr
ΑΡΚΑΔΙΑΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Διαμάχη για τις Πασχαλινές Εκδηλώσεις στην Τρίπολη: Διαφήμιση, Επισκεψιμότητα και Πληρότητα στα Καταλύματα

Κοινοποίηση

Διαμάχη για τις Πασχαλινές Εκδηλώσεις στην Τρίπολη

Η συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου της Τρίπολης αποδεικνύει ότι η προετοιμασία των εκδηλώσεων για το Πάσχα δεν είναι χωρίς αντιπαραθέσεις. Οι δημοτικοί σύμβουλοι αντάλλαξαν απόψεις σχετικά με την ικανότητα της δημοτικής αρχής να οργανώσει αποτελεσματικά τις εορταστικές δραστηριότητες.

Ο δημοτικός σύμβουλος Σωτήρης Παπαδημητρίου εξέφρασε την ανησυχία του για την έλλειψη σχεδιασμού και διαφήμισης των εκδηλώσεων. Ο κ. Παπαδημητρίου τόνισε: «Είστε στο 6ο έτος θητείας και αναφέρετε ότι προσπαθείτε να θεσμοθετήσετε κάποιες εκδηλώσεις. Πώς είναι δυνατόν να μη βρείτε τρόπο για σωστή διαφήμιση και προετοιμασία;» αναφερόμενος στην απόφαση του συμβουλίου να διαθέσει 200.000 ευρώ για τις πασχαλινές δραστηριότητες, αναρωτήθηκε κατά πόσο αυτά τα χρήματα θα αξιοποιηθούν σωστά.

Αντίστοιχα, ο δημοτικός σύμβουλος Γιώργος Γεωργακόπουλος σημείωσε την αδυναμία να δημιουργηθεί θεσμός για το Πάσχα όταν οι αποφάσεις λαμβάνονται την τελευταία στιγμή. «Πώς περιμένουμε να προσελκύσουμε κόσμο με τόσο περιορισμένη διαφήμιση και μόλις μία εβδομάδα πριν την Μεγάλη Εβδομάδα;» ανέφερε, επισημαίνοντας την ανάγκη στήριξης των εκδηλώσεων.

Από την πλευρά του, ο δήμαρχος Κώστας Τζιούμης απάντησε ότι η Τρίπολη έχει πλέον καθιερωθεί ως δημοφιλής προορισμός για το Πάσχα και ότι η πληρότητα των καταλυμάτων αγγίζει το 100%. «Αυτή τη στιγμή, η Τρίπολη έχει κορεστεί πλήρως όσον αφορά την επισκεψιμότητα», δήλωσε, υπογραμμίζοντας ότι η πόλη έχει αποκτήσει αναγνώριση στο χάρτη των εορτών.

Ο κ. Παπαδημητρίου αντέτεινε ότι η δήλωση του δημάρχου είναι παραπλανητική, εννοώντας ότι η πληρότητα δεν αποτυπώνεται από τη διαθεσιμότητα μόλις ενός ξενοδοχείου στην περιοχή. «Αυτό δεν μπορεί να διατυπώνεται από τον δήμαρχο», είπε χαρακτηριστικά.

Η συζήτηση επεκτάθηκε στην ανάγκη να γίνουν περισσότερες ενέργειες για την προβολή των πασχαλινών εκδηλώσεων. Ο δημοτικός σύμβουλος Γιάννης Σμυρνιώτης αναρωτήθηκε αν είναι τόσο δύσκολο να υπάρξει ορατότητα των εκδηλώσεων στην κεντρική πλατεία, προκειμένου να προσελκύσουν περισσότερους επισκέπτες. «Πρέπει να δώσουμε κίνητρα στους επισκέπτες της Γορτυνίας να έρθουν στην Τρίπολη», ανέφερε.

Ο δήμαρχος πρόσθεσε πως η προώθηση των εκδηλώσεων επικεντρώνεται στους επισκέπτες που θα έρθουν για μία ημέρα, υπογραμμίζοντας ότι οι δραστηριότητες του Πάσχα διαφημίζονται και μέσω των μεγάλων καναλιών τηλεόρασης. «Ποτέ δεν είχαμε τόσες πολλές τουριστικές ροές στη διάρκεια των εορτών», δήλωσε. Ο κ. Σμυρνιώτης όμως αντέτεινε ότι είναι απαραίτητο να εξετάσουμε την απώλεια 800 κλινών από την Τρίπολη, πιστεύοντας ότι αυτό επηρεάζει την εικόνα του τουριστικού κλάδου.

Αξιοσημείωτο ήταν ότι τελικά το θέμα ψηφίστηκε ομόφωνα, επιδεικνύοντας μια κοινή συμφωνία όσον αφορά την ανάγκη βελτίωσης των εκδηλώσεων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Ουκρανική πρόσβαση στην ενιαία αγορά σύμφωνα με την Τέλεγκραφ

Αγώνας Ορεινού Τρεξίματος: Εξερεύνηση Ιστορικών Μονοπατιών της Πελοποννήσου από τους Κούρο και Λαγό

73χρονος επιβάτης τουριστικού σκάφους στον όρμο Φωκιανού νεκρός