Συνέντευξη με τον Μητροπολίτη Επιφάνιο: Η Επιστροφή στην Τρίπολη
Οι μαθητές του 3ου Γυμνασίου Τρίπολης εξέδωσαν το πρώτο τεύχος της σχολικής τους εφημερίδας «Ιχνηλάτες της Επικαιρότητας», για το σχολικό έτος 2024-2025. Η εφημερίδα αυτή είναι το αποτέλεσμα της σκληρής και δημιουργικής δουλειάς του Δημοσιογραφικού Ομίλου που λειτουργεί φέτος στο 3ο Γυμνάσιο Τρίπολης, υπό την καθοδήγηση της υπεύθυνης εκπαιδευτικού κ. Αγγελικής Κωστάκη και με τη συμμετοχή της κ. Ιωάννας Σόφη.
Στο πρώτο τεύχος, φιλοξενείται μια ιδιαίτερη συνέντευξη του Μητροπολίτη Μαντινείας και Κυνουρίας, κ. Επιφανίου. Ο δημοσιογραφικός όμιλος είχε την τιμή να επισκεφθεί το Επισκοπείο Μαντινείας – Κυνουρίας, την Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2025, συνοδευόμενος από τις συντονίστριες του ομίλου. Η επίσκεψη αυτή αποτέλεσε μια πολύτιμη ευκαιρία για τους μαθητές να αλληλεπιδράσουν με μια σημαίνουσα προσωπικότητα της περιοχής.
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να ρωτήσουν τον Μητροπολίτη για το πώς αντιλαμβάνεται τον τόπο αυτό. Ο κ. Επιφάνιος με καλοσύνη και ενθουσιασμό απάντησε:
«Η Τρίπολη είναι για μένα ένας τόπος με τον οποίο με συνδέουν βαθιές αναμνήσεις, ήδη από το 1990. Η επιστροφή μου εδώ μετά από τόσα χρόνια υπήρξε μια ευχάριστη και, ομολογουμένως, ανέλπιστη συγκυρία. Αισθάνομαι ευλογημένος από τον Θεό που μου έδωσε την ευκαιρία να επιστρέψω.»
Ο Μητροπολίτης συνέχισε αναφερόμενος στην παραδοσιακή ταυτότητα της πόλης: «Η πόλη διατηρεί μια ξεχωριστή παραδοσιακή ταυτότητα, τόσο στην αρχιτεκτονική της όσο και στους ανθρώπους της. Από την πρώτη στιγμή ένιωσα ένα θερμό καλωσόρισμα· οι άνθρωποι με πλησίασαν με ευγένεια και αγάπη και μου έδωσαν την ευκαιρία να επικοινωνήσω μαζί τους, κάτι που εκτίμησα ιδιαιτέρως.»
Η εφημερίδα «Ιχνηλάτες της Επικαιρότητας» αποδεικνύει την αφύπνιση του δημοσιογραφικού πνεύματος των νέων και την επιθυμία τους να κατανοήσουν και να ερευνήσουν τα θέματα που τους αφορούν. Η συνέντευξη με τον κ. Επιφάνιο είναι ένα λαμπρό παράδειγμα της δυναμικής αυτής δραστηριότητας που κόβει μία ενδιαφέρουσα γέφυρα μεταξύ της εκπαίδευσης και της τοπικής κοινωνίας.