www.leonidio24.gr
ΝΟΤΙΑ ΚΥΝΟΥΡΙΑΠΑΙΔΕΙΑΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Διάκριση για το ΓΕΛ Λεωνιδίου στον Διαγωνισμό Ανακύκλωσης

Κοινοποίηση

🕒 17:48

Λεωνίδιο, 18 Μαρτίου 2026

Την Τρίτη 10 Μαρτίου 2026 πραγματοποιήθηκε στο Γενικό Λύκειο Λεωνιδίου η βράβευση των μαθητών της Α’ Λυκείου για τη διάκρισή τους στον Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Ανακύκλωσης (2024-2025).

Οι μαθητές τιμήθηκαν για την προσπάθειά τους και παρέλαβαν από ένα smartwatch, προσφορά του ΦΟΔΣΑ. Η επιτυχία τους αναδεικνύει τη σημασία της περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης και της συλλογικής δράσης.

Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές και στους εκπαιδευτικούς που στήριξαν την προσπάθεια.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Γενέθλια με χαμόγελα στα αποδυτήρια του Α.Σ. Το Λεωνίδιον για τον νεαρό αμυντικό Νικόλα Ρεντούλη

diktio diktio

Σινεμά Κάτω απ’ τ’ Αστέρια για Όλους στο Αρχοντικό Τσούχλου

Φαράντος: Στις κορφές του Πάρνωνα, δίπλα στους ανθρώπους της Αρκαδίας