www.leonidio24.gr
ΚΟΙΝΩΝΙΑΝΟΤΙΑ ΚΥΝΟΥΡΙΑΠΑΙΔΕΙΑΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Μανώλης Δολιανίτης : Συνεχίζουμε μαζί προς έναν Δήμο συνεργασίας και σεβασμού!!

Κοινοποίηση

🕒 20:49

Σε κλίμα συνεργασίας και παιδαγωγικής δημιουργικότητας πραγματοποιήθηκε στο Δημοτικό Σχολείο Λεωνιδίου η δράση «Γινόμαστε πιο φιλικοί!», μια πρωτοβουλία του Κέντρου Κοινότητας του Δήμου Νότιας Κυνουρίας. Μέσα από βιωματικά παιχνίδια, συζητήσεις και ομαδικές δραστηριότητες, οι μαθητές των μεγαλύτερων τάξεων είχαν την ευκαιρία να αναπτύξουν δεξιότητες φιλικότητας, ενσυναίσθησης και θετικής συμπεριφοράς.

Ο Δήμαρχος, Μανώλης Δολιανίτης, εξέφρασε τα θερμά του συγχαρητήρια προς το Κέντρο Κοινότητας, τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές, υπογραμμίζοντας την αξία τέτοιων δράσεων για τη δημιουργία ενός συμπεριληπτικού και υποστηρικτικού σχολικού περιβάλλοντος.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

«Πλημμύρισε» από κόσμο το Πολυτεχνείο: Μικροί και μεγάλοι αφήνουν σημειώματα και λουλούδια στο προαύλιο

Oμάδα Σύνταξης Ι

Σύλλογος Τσακώνων Τυρού – Σαπουνακεΐκων: 3ήμερη εκδρομή σε Ιωάννινα, Ζαγόρι και Μέτσοβο

Καρυστιανού για Τέμπη: Έρχεται κλιμάκιο Ευρωπαίων για τον έλεγχο της απονομής δικαιοσύνης – Αναφορά και στον ΟΗΕ

Oμάδα Σύνταξης Ι