www.leonidio24.gr
ΑΡΚΑΔΙΑΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝΥΓΕΙΑ

Θανάσης Γρεβενίτης και Αργυρώ Λαγούδη προήδρευσαν στο 24ο Παμπελοποννησιακό Οδοντιατρικό Συνέδριο (pics)

Κοινοποίηση

🕒 10:10

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το 24ο Παμπελοποννησιακό Οδοντιατρικό Συνέδριο, το οποίο πραγματοποιήθηκε στην Μεσολόγγι από τις 12 έως τις 14 Ιουνίου, σε μια ιδιαίτερα συμβολική χρονική συγκυρία, καθώς συνέπεσε με την επέτειο των 200 ετών από την Έξοδο των Μεσολογγιτών.

Στο συνέδριο συμμετείχαν οδοντίατροι από όλη την Ελλάδα, μέλη των Οδοντιατρικών Συλλόγων της Πελοποννήσου, καθώς και μέλη των διοικητικών τους συμβουλίων, αναδεικνύοντας την ενότητα και τη συλλογική προσπάθεια του οδοντιατρικού κόσμου.

Τις συνεδρίες των ομιλιών προήδρευσαν ο Πρόεδρος του Οδοντιατρικός Σύλλογος Λακωνίας, Θανάσης Γρεβενίτης, και η Πρόεδρος του Οδοντιατρικός Σύλλογος Αρκαδίας, Αργυρώ Λαγούδη, έχοντας ενεργό ρόλο στον συντονισμό των συνεδριών μαζί με μέλη της οργανωτικής και επιστημονικής επιτροπής. Με τη συμβολή τους συνέβαλαν στην ομαλή διεξαγωγή του επιστημονικού προγράμματος και στην ανάπτυξη ουσιαστικού διαλόγου μεταξύ των εισηγητών και των συνέδρων.

Το συνέδριο ολοκληρώθηκε με ιδιαίτερα θετικό απολογισμό, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική του θεσμού και τη συνεχή εξέλιξη της οδοντιατρικής κοινότητας μέσα από την ανταλλαγή γνώσεων, εμπειριών και σύγχρονων επιστημονικών πρακτικών.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Κηδεία Διαμαντής Αλεξ. Πηλιούρας, ετών 80.

Ο Σύλλογος Αμυγδαλιάς προσκαλεί τα μέλη του σε Γενική Συνέλευση

1η Οκτωβρίου: Σπουδαία ημέρα για την Ορθοδοξία – Εορτές και ευλογίες για υγεία και δύναμη

diktio diktio