www.leonidio24.gr
ΝΟΤΙΑ ΚΥΝΟΥΡΙΑΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Νέα υπάλληλος στον Δήμο Νότιας Κυνουρίας – Ορκίστηκε η Ευγενία Ζαμπούνη

Κοινοποίηση

🕒 14:12

Πραγματοποιήθηκε στο Λεωνίδιο η ορκωμοσία της Ευγενίας Ζαμπούνη, η οποία εντάσσεται πλέον επίσημα στο ανθρώπινο δυναμικό του Δήμου Νότιας Κυνουρίας.

Την ορκωμοσία έκανε ο Δήμαρχος Νότιας Κυνουρίας, Μανώλης Δολιανίτης, καλωσορίζοντας τη νέα υπάλληλο στην υπηρεσία του Δήμου.

Η ένταξή της έρχεται να ενισχύσει τη λειτουργία των δημοτικών υπηρεσιών και την καθημερινή εξυπηρέτηση των πολιτών.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Ο Καιρός σήμερα, Τετάρτη 3 Ιουνίου στο Λεωνίδιο

Βουλή | Ερωτήματα του Κωνσταντινόπουλου για το πολεοδομικό σχέδιο και το βιομηχανικό πάρκο στη Μεγαλόπολη

Νέα ημερομηνία στην συγκέντρωση διαμαρτυρίας, στην Τρίπολη, υπέρ των δικαιωμάτων και κατά των διώξεων εκπαιδευτικών από την ΑΔΕΔΥ Αρκαδίας