www.leonidio24.gr
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣΑΡΚΑΔΙΑΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Νίκη για την Μικτή Κοριτσιών της ΕΠΣ Αρκαδίας και «ευχαριστώ» στον πρόεδρο Σταύρο Γεωργόπουλο

Κοινοποίηση

🕒 09:22

Η Μικτή Ομάδα Κοριτσιών Κ15 της ΕΠΣ Αρκαδίας κέρδισε με 2-0 την αντίστοιχη ομάδα της Αχαΐας με το Αρκαδικό ποδόσφαιρο να έχει ακόμα μια όμορφη αφορμή για να καμαρώνει.

Μάλιστα, ο προπονητής της ομάδας μας Δημήτρης Ελευθεριάδης έστειλε το δικό του ξεχωριστό ευχαριστώ προς τον πρόεδρο της ΕΠΣ Αρκαδίας Σταύρο Γεωργόπουλο για την εμπιστοσύνη του.

Πηγή Άρθρου : arcadia24.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Ανθρώπινη πράξη στα Πούλιθρα: Πορτοφόλι βρέθηκε και παραδίδεται στην Αστυνομία

Ήττα στο Λεβίδι για το Λεωνίδιο

Ανακοίνωση για την παρουσία αγροτικού ιατρού στα Πούλιθρα