www.leonidio24.gr
ΝΟΤΙΑ ΚΥΝΟΥΡΙΑΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ξεκίνησε η επιχείρηση αποχιονισμού στον Κοσμά

Κοινοποίηση

🕒 08:27

Σε εξέλιξη βρίσκεται από τις πρώτες ώρες η επιχείρηση αποχιονισμού στον Κοσμά, λόγω της χιονόπτωσης που έφτασε τους 10 πόντους, από τον Δήμο Νότιας Κυνουρίας.

Οι εργασίες πραγματοποιούνται με στόχο τη διατήρηση της οδικής ασφάλειας και της απρόσκοπτης μετακίνησης κατοίκων και επισκεπτών, ενώ παράλληλα γίνεται ρίψη αλατιού στο οδικό δίκτυο.

Τον συντονισμό της επιχείρησης έχει ο εντεταλμένος σύμβουλος Κοσμά, Δημήτρης Λάτσης, με τα συνεργεία του Δήμου να παραμένουν σε ετοιμότητα για την αντιμετώπιση τυχόν προβλημάτων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Πλούσιο καλοκαιρινό πρόγραμμα από τον Σύλλογο Απανταχού Βασκινιωτών

ΕΛΤΑ Courier Λεωνιδίου: Πλήρεις υπηρεσίες εξυπηρέτησης για ιδιώτες & επαγγελματίες (vid,pics)

Στολίστηκε το χριστουγεννιάτικο δέντρο στην Αμυγδαλιά Κυνουρίας (pics)