www.leonidio24.gr
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΚΟΙΝΩΝΙΑΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ

Εκδήλωση μνήμης στη Μεγαλόπολη για τους εργαζόμενους της ΔΕΗ που έχασαν τη ζωή τους εν ώρα εργασίας

Κοινοποίηση

🕒 10:06

Συγκινητική ήταν η εκδήλωση μνήμης και τιμής για τους 29 εργαζόμενους στο ενεργειακό κέντρο της ΔΕΗ στη Μεγαλόπολη κατά τη διάρκεια των 57 χρόνων λειτουργίας. Στην πλατεία Ηρώων Πολυτεχνείου , δίπλα στο ηρώο, τοποθετήθηκε μαρμάρινη στήλη όπου αναγράφονται τα ονόματα των ανθρώπων που δεν πρόλαβαν να περάσουν την πύλη της εργασίας τους και να επιστρέψουν στις οικογένειες τους.

Εκδήλωση μνήμης στη Μεγαλόπολη για τους εργαζόμενους της ΔΕΗ που έχασαν τη ζωή τους εν ώρα εργασίας
Εκδήλωση μνήμης στη Μεγαλόπολη για τους εργαζόμενους της ΔΕΗ που έχασαν τη ζωή τους εν ώρα εργασίας

Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν συγγενείς των θανόντων , ο Μητροπολίτης Γόρτυνος κ Μεγαλοπόλεως, εκπρόσωποι της αυτοδιοίκησης, διευθυντικά στελέχη της ΔΕΗ, εκπρόσωποι συνδικαλιστικών οργανώσεων και σωματείων και εργαζόμενοι εν ενεργεία και συνταξιούχοι και πολίτες. Η εκδήλωση διοργανώθηκε από τον Δήμο Μεγαλόπολης και τον Σύλλογο συνταξιούχων ΔΕΗ Μεγαλόπολης με στόχο να θεσμοθετηθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Ανασκόπηση Ψηφισθέντα Προϋπολογισμού Δήμου Νότιας Κυνουρίας για το Οικονομικό Έτος 2025

Χαλαζόπτωση προκάλεσε καταστροφές σε καλλιέργειες στην Καστοριά

Έφυγε από τη ζωή η κόρη του Αντώνη Σαμαρά