www.leonidio24.gr
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΚΟΙΝΩΝΙΑΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ

Εκδήλωση μνήμης στη Μεγαλόπολη για τους εργαζόμενους της ΔΕΗ που έχασαν τη ζωή τους εν ώρα εργασίας

Κοινοποίηση

🕒 10:06

Συγκινητική ήταν η εκδήλωση μνήμης και τιμής για τους 29 εργαζόμενους στο ενεργειακό κέντρο της ΔΕΗ στη Μεγαλόπολη κατά τη διάρκεια των 57 χρόνων λειτουργίας. Στην πλατεία Ηρώων Πολυτεχνείου , δίπλα στο ηρώο, τοποθετήθηκε μαρμάρινη στήλη όπου αναγράφονται τα ονόματα των ανθρώπων που δεν πρόλαβαν να περάσουν την πύλη της εργασίας τους και να επιστρέψουν στις οικογένειες τους.

Εκδήλωση μνήμης στη Μεγαλόπολη για τους εργαζόμενους της ΔΕΗ που έχασαν τη ζωή τους εν ώρα εργασίας
Εκδήλωση μνήμης στη Μεγαλόπολη για τους εργαζόμενους της ΔΕΗ που έχασαν τη ζωή τους εν ώρα εργασίας

Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν συγγενείς των θανόντων , ο Μητροπολίτης Γόρτυνος κ Μεγαλοπόλεως, εκπρόσωποι της αυτοδιοίκησης, διευθυντικά στελέχη της ΔΕΗ, εκπρόσωποι συνδικαλιστικών οργανώσεων και σωματείων και εργαζόμενοι εν ενεργεία και συνταξιούχοι και πολίτες. Η εκδήλωση διοργανώθηκε από τον Δήμο Μεγαλόπολης και τον Σύλλογο συνταξιούχων ΔΕΗ Μεγαλόπολης με στόχο να θεσμοθετηθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Καλαμάτα: Μάχη για τη ζωή του δίνει ο ηλικιωμένος μετά την επίθεση του ροτβάιλερ

Oμάδα Σύνταξης Ι

Κοπή Πρωτοχρονιάτικης Πίτας στη Φάμπρικα Πολιτισμού Λεωνιδίου

Η Δύναμη της Προσφοράς: 5η Δεκεμβρίου – Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντισμού

Oμάδα Σύνταξης Ι