www.leonidio24.gr
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣΥΓΕΙΑ

Το ΕΣΥ σε νέα εποχή: Αναβαθμίζεται το ΤΕΠ του Ιπποκρατείου

Κοινοποίηση

🕒 16:05

Το Εθνικό Σύστημα Υγείας συνεχίζει να μεταμορφώνεται με στόχο την καλύτερη φροντίδα των πολιτών. Στο πλαίσιο αυτό, το Γενικό Νοσοκομείο Αθηνών «Ιπποκράτειο» υποβάλλεται σε εκτεταμένες εργασίες αναβάθμισης των υποδομών του.

Στην καρδιά των έργων βρίσκεται το Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών (ΤΕΠ), το οποίο μετατρέπεται σε ένα σύγχρονο κέντρο επείγουσας ιατρικής φροντίδας υψηλών προδιαγραφών. Οι παρεμβάσεις περιλαμβάνουν την ανακαίνιση χώρων, τη βελτίωση της τεχνολογικής υποδομής και την αύξηση της δυνατότητας εξυπηρέτησης ασθενών με ασφάλεια και ταχύτητα.

Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης επισκέφθηκε τον χώρο των έργων και σε ανάρτησή του στα κοινωνικά δίκτυα τόνισε τη σημασία της επένδυσης στην υγεία των πολιτών και τη δέσμευση της κυβέρνησης για ένα ΕΣΥ που ανταποκρίνεται στις σύγχρονες ανάγκες.

Η αναβάθμιση του ΤΕΠ στο Ιπποκράτειο αποτελεί μόνο ένα μέρος των ευρύτερων πρωτοβουλιών που υλοποιούνται σε όλη τη χώρα, με στόχο ένα πιο αποτελεσματικό, σύγχρονο και ασφαλές Εθνικό Σύστημα Υγείας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Μαίρη Χρονοπούλου: Ηχητικό ντοκουμέντο της αείμνηστης ηθοποιού – Οι απειλές και η μετακόμιση από την Παιανία

Oμάδα Σύνταξης Ι

Γενικό Νοσοκομείο Λακωνίας: Έμπρακτη αναγνώριση του έργου του “ΚΑΑ Παλλάδιον Τρίπολης” και ενίσχυση της συνεργασίας ιδιωτικού και δημοσίου τομέα

Π. Μαρινάκης: Η επιχείρηση των δικαιολογιών και των ψεμάτων του ΠΑΣΟΚ