www.leonidio24.gr
ΝΟΤΙΑ ΚΥΝΟΥΡΙΑΠΑΙΔΕΙΑΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Διάκριση για το ΓΕΛ Λεωνιδίου στον Διαγωνισμό Ανακύκλωσης

Κοινοποίηση

🕒 17:48

Λεωνίδιο, 18 Μαρτίου 2026

Την Τρίτη 10 Μαρτίου 2026 πραγματοποιήθηκε στο Γενικό Λύκειο Λεωνιδίου η βράβευση των μαθητών της Α’ Λυκείου για τη διάκρισή τους στον Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Ανακύκλωσης (2024-2025).

Οι μαθητές τιμήθηκαν για την προσπάθειά τους και παρέλαβαν από ένα smartwatch, προσφορά του ΦΟΔΣΑ. Η επιτυχία τους αναδεικνύει τη σημασία της περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης και της συλλογικής δράσης.

Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές και στους εκπαιδευτικούς που στήριξαν την προσπάθεια.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Ειρήνη Κεμερλή: «Η μνήμη είναι ευθύνη» – Ανάρτηση για τη σχολική δράση σχετικά με τα Τέμπη

Σε εξέλιξη οι εργασίες ασφαλτόστρωσης στον Τυρό (pics)

Εργασίες σε εξέλιξη στον Τυρό