🕒 08:16
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά των Ναρκωτικών, πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 22 Ιουνίου στον προαύλιο χώρο της Φάμπρικας Πολιτισμού στο Λεωνίδιο δράση ενημέρωσης από το Κέντρο Κοινότητας Δήμου Νότιας Κυνουρίας.
Οι πολίτες είχαν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για θέματα που αφορούν τις εξαρτήσεις και τις εξαρτητικές συμπεριφορές, ενώ διανεμήθηκε ενημερωτικό υλικό στο κοινό.
Η δράση εντάχθηκε στο πλαίσιο των πρωτοβουλιών ενημέρωσης και πρόληψης, μεταφέροντας το μήνυμα της φετινής καμπάνιας: «Μην τους δώσεις άλλο χρόνο, πάρε τη ζωή σου πίσω!».




