www.leonidio24.gr
ΝΟΤΙΑ ΚΥΝΟΥΡΙΑΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Στον Πόρο ο Δήμαρχος Νότιας Κυνουρίας Μανώλης Δολιανίτης για την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος (pics)

Κοινοποίηση

🕒 08:08

Στον Πόρο βρέθηκε ο Δήμαρχος Νότιας Κυνουρίας Μανώλης Δολιανίτης, συμμετέχοντας σε ημερίδα διαβούλευσης που διοργάνωσαν ο Δήμος Πόρου, η Aegean Rebreath και το Δίκτυο Μπλε Δήμων, με αντικείμενο την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος.

Στη συνάντηση συμμετείχαν συνολικά 12 δήμαρχοι από περιοχές του Σαρωνικού και του Αργολικού Κόλπου, οι οποίοι συζήτησαν ζητήματα που αφορούν τη βιώσιμη ανάπτυξη των παράκτιων περιοχών, τη διαχείριση των απορριμμάτων και την προστασία των θαλάσσιων οικοσυστημάτων.

Όπως ανέφερε ο κ. Δολιανίτης, οι συμμετέχοντες εξέφρασαν την αντίθεσή τους στην άναρχη εγκατάσταση βιομηχανικών μονάδων υδατοκαλλιέργειας (ΠΟΑΥ) στις θαλάσσιες περιοχές των δήμων τους, τονίζοντας παράλληλα την ανάγκη για κοινές πρωτοβουλίες και συντονισμένες δράσεις.

Ο Δήμαρχος Νότιας Κυνουρίας υπογράμμισε πως η προστασία του φυσικού περιβάλλοντος, η ποιότητα ζωής των κατοίκων και η αναπτυξιακή προοπτική της περιοχής αποτελούν βασικές προτεραιότητες για τη δημοτική αρχή.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Απειλές Τραμπ για νέες συλλήψεις και απελάσεις στους φιλοπαλαιστινίους διαδηλωτές

Ξεκίνησε στην Τρίπολη το 7ο Πελοποννησιακό Συνέδριο Φαρμακοποιών (pics,vid)

Ιερή Πανηγυρική Λειτουργία για τους Αρχαγγέλους Μιχαήλ και Γαβριήλ στον Ι.Ν. Μεταμορφώσεως του Σωτήρος Τυρού