🕒 17:42
Στην Τρίπολη βρέθηκαν ο Δήμαρχος Νότιας Κυνουρίας Μανώλης Δολιανίτης και η Αντιδήμαρχος Τουρισμού Σιμόνα Τσούκα, συμμετέχοντας στην παρουσίαση του νέου Οργανισμού Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού (DMMO) «Visit Peloponnese».
Η πρωτοβουλία της Περιφέρειας Πελοποννήσου στοχεύει στον καλύτερο συντονισμό και την ενίσχυση της τουριστικής προβολής της Πελοποννήσου, μέσα από τη συνεργασία Περιφέρειας, Δήμων και φορέων του τουρισμού.
Την παρουσίαση τίμησε με την παρουσία της η Υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη, ενώ συμμετείχαν εκπρόσωποι της αυτοδιοίκησης και του τουριστικού κλάδου από όλη την Πελοπόννησο.
Όπως τονίστηκε, το «Visit Peloponnese» φιλοδοξεί να αποτελέσει ένα σύγχρονο εργαλείο στρατηγικού σχεδιασμού και εξωστρεφούς προβολής, συμβάλλοντας στην ανάδειξη των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών κάθε περιοχής και στη δημιουργία ενός ισχυρού και βιώσιμου τουριστικού μέλλοντος για την Πελοπόννησο.

