🕒 07:29
Ολοκληρώθηκαν οι εργασίες ασφαλτόστρωσης στον Κοσμά, στο πλαίσιο του Τεχνικού Προγράμματος του Δήμου Νότιας Κυνουρίας, με στόχο τη βελτίωση του οδικού δικτύου και την εξυπηρέτηση των κατοίκων της περιοχής.
Οι παρεμβάσεις πραγματοποιήθηκαν σε σημεία του χωριού όπου κρίθηκε απαραίτητη η αποκατάσταση του οδοστρώματος, αναβαθμίζοντας την ασφάλεια και τη λειτουργικότητα του δικτύου.

Κατά την υλοποίηση των εργασιών βρέθηκε στον χώρο ο Εντεταλμένος Δημοτικός Σύμβουλος Δημήτρης Λάτσης, ο οποίος παρακολούθησε την εξέλιξη των παρεμβάσεων.

Οι ασφαλτοστρώσεις αποτελούν μέρος των έργων που υλοποιεί ο Δήμος Νότιας Κυνουρίας στις τοπικές κοινότητες, με στόχο τη συνεχή αναβάθμιση των υποδομών και τη βελτίωση της καθημερινότητας των δημοτών.






