Κοπή Πρωτοχρονιάτικης Πίτας Υπαλλήλων Δήμου Νότιας Κυνουρίας στη Φάμπρικα Πολιτισμού, με την παρουσία του Συλλόγου Εργαζομένων ΟΤΑ Νομού Αρκαδίας
Σήμερα, Παρασκευή 16 Ιανουαρίου 2026, πραγματοποιήθηκε στη Φάμπρικα Πολιτισμού η κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας για τους υπαλλήλους του

